IPMS Polska
  • IPMS Polska
    • O nas
    • Nasze cele
    • Dołącz do nas
    • Zarząd IPMS Polska
    • Sprawozdania
    • Informacje statutowe
    • Polityka prywatności
    • OŚWIADCZENIE / DISCLAIMER
  • Kalendarz
  • Imprezy
    • Relacje
    • Zapowiedzi
  • Galeria
    • Nasze prace
    • Nasi goście
  • Do pobrania
  • Kontakt
  • ENG
Zaznacz stronę

PZL.37D Los, konwersja IBG, 1/72

Galeria

Nasze prace

  • Wszystkie
  • Andruszkiewicz Jacek
  • Andrzejewski Jacek
  • Bondyra Darek
  • Ciupek Jerzy
  • Głodek Henryk
  • Holak Ryszard
  • Jakubczak Dariusz
  • Kieliszek Jarek
  • Ligocki Andrzej
  • Mateja Wojciech
  • Matejko Marcin
  • Marchwicki Andrzej
  • Mazur Radosław
  • Michalecki Mateusz
  • Mitrandir Grzegorz
  • Morawski Marcin
  • Perski Zbigniew
  • Pest Tomek
  • Pietrucha Mieczysław
  • Plewka Jakub
  • Płaczek Mikołaj
  • Ruciński Przemysław
  • Siemaszko Paweł
  • Smyl Robert
  • Slominski Piotr
  • Sommerfeld Dariusz
  • Stawski Bartek
  • Wit Piotr
  • Żywczyk Maciek

Obrazki z wyjazdów

  • Dariusz “Froncik” Front
  • Piekarczyk Damian
  • Robert “Robroy” Pietrygała
  • Rasch Gerd-Peter
  • Rafał W. Sikorski
  • Viktor Tsimbal
  • Złotkowski Maciek

Konwersja zestawu IBG do eksportowej wersji PZL.37D. (Łoś IV).
Samolot PZL.37D wyposażony był w najmocniejsze dostępne silniki – Gnome-Rhone 14N20/21 o mocy 2 x 1 050 KM. Planowano eksport do Rumunii, Turcji i Grecji.

JC_LosD_1
JC_LosD_2
JC_LosD_3
JC_LosD_4
JC_LosD_5
JC_LosD_6
JC_LosD_7
← PZL.37A Los, IBG, 1/72 Bristol Bulldog MK.I, Łotwa, Airfix, 1/72 →
Facebook Pagelike Widget
  • Total visitors : 36,310

Zaprojektowane przez Elegant Themes | Obsługiwane przez WordPress

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.